AZ

Məktəblərdə telefon qadağasının şagirdlərin təliminə mənfi təsiri

Müasir dövrdə texnologiya təhsilin ayrılmaz bir hissəsinə çevrilib. Məktəb dərsliklərində QR kodların istifadəsi, elektron tədris resurslarının geniş tətbiqi və rəqəmsal platformaların inkişafı texnologiyanın təhsil sisteminə inteqrasiyasını sürətləndirib. Lakin bəzi məktəblərdə telefon qadağasının tətbiqi bu inteqrasiyaya mane ola bilər və şagirdlərin təliminə mənfi təsir göstərə bilər. Bu yazıda məktəblərdə telefon qadağasının mənfi təsirləri və xüsusilə QR kodların istifadəsi fonunda bu qadağanın nə dərəcədə məqsədəuyğun olduğu araşdırılacaq.

QR kodların təhsildə rolu

Müasir dərsliklərin bir çoxunda QR kodlar yerləşdirilib. Bu kodlar vasitəsilə şagirdlər əlavə tədris materiallarına, video dərslərə, test tapşırıqlarına və interaktiv resurslara daxil ola bilirlər. Bu resurslar tədrisin rəngarəngliyini artırır və şagirdlərin mövzunu daha dərindən mənimsəməsinə kömək edir. Lakin telefon qadağası olan məktəblərdə şagirdlərin bu resurslardan yararlanması çətinləşir, nəticədə təlim prosesində texnologiyanın verdiyi üstünlüklərdən məhrum olurlar.

Telefon qadağasının mənfi təsirləriResurslara əlçatmazlıq: QR kodların istifadəsi üçün şagirdlərə smartfonlar və ya planşetlər lazımdır. Telefon qadağası zamanı şagirdlər bu texnologiyadan istifadə edə bilmirlər. Bu isə dərs materiallarının tam mənimsənilməməsinə səbəb ola bilər.Təhsildə bərabərsizlik: Məktəbdə texnologiyadan istifadənin qadağan edilməsi bəzi şagirdlərin evdə bu resurslardan istifadə etmək imkanına malik olmamasına gətirib çıxarır. Maddi vəziyyətindən asılı olaraq, bəziləri evdə kompüter və internetə çıxış imkanına malik olmadığı üçün bu qadağa onları daha da geri sala bilər.İnteraktiv tədrisə maneçilik: Müasir təhsil metodları interaktivliyə əsaslanır. Şagirdlərin dərs zamanı QR kodlarla işləməsi onların tədrisə aktiv şəkildə qoşulmasını təmin edir. Telefon qadağası bu interaktivliyi məhdudlaşdırır, şagirdləri daha passiv öyrənmə metodlarına məcbur edir.Motivasiya və marağın azalması: Rəqəmsal resurslar şagirdlər üçün daha maraqlı və motivasiyaedici ola bilər. Telefon qadağası zamanı bu cür innovativ üsullardan istifadə etmək mümkün olmadığından, şagirdlər dərs prosesinə maraqlarını itirə bilərlər.Texnologiya ilə davranış problemləri arasında balans

Telefon qadağasının əsas arqumentlərindən biri onların təlimdən yayındırıcı təsir göstərməsidir. Şagirdlərin sosial mediaya yönəlməsi, oyunlarla vaxt keçirməsi və dərs zamanı diqqətin yayınması kimi problemlər valideynlər və müəllimlər arasında narahatlıq doğurur. Lakin bu problemlərin həlli qadağadan çox, düzgün idarəetmə və texnologiyanın məqsədyönlü istifadəsi ilə mümkündür. Məsələn, dərs zamanı telefonlardan yalnız tədris məqsədilə istifadə edilməsini təmin etmək üçün qaydalar tətbiq oluna bilər.

 

Məktəblərdə telefon qadağası, xüsusilə QR kod kimi müasir tədris vasitələrinin geniş istifadə edildiyi bir dövrdə, şagirdlərin təliminə mənfi təsir göstərə bilər. Təhsildə texnologiyanın rolu artır və məktəblərin bu dəyişikliklərə uyğunlaşması vacibdir. Telefon qadağası yerinə, texnologiyadan effektiv istifadəni təşviq edən və şagirdlərin rəqəmsal savadlılığını artıran strategiyalar tətbiq edilməlidir. Bu yanaşma həm təhsilin keyfiyyətini artıracaq, həm də şagirdlərin gələcəkdə texnologiyadan səmərəli istifadə etmələrini təmin edəcəkdir.

 

Bəhman Hüseyn

Seçilən
1
tehsil.biz

1Mənbələr