Azərbaycan Mərkəzi Bankı tərəfindən 2024-cü ilin yanvar-dekabr dövrünü əhatə edən avto-icbari sığorta üzrə şikayət indeksi cədvəli təqdim olunub.
Azərbaycan Mərkəzi Bankı tərəfindən 2024-cü ilin yanvar-dekabr dövrünü əhatə edən avto-icbari sığorta üzrə şikayət indeksi cədvəli təqdim olunub.
Banker.az xəbər verir ki, son məlumatlara görə, “Xalq Sığorta” ASC 1.35 şikayət indeksinə sahib olaraq siyahıya liderlik edib. Metodologiyaya əsaslansaq, bu göstərici həmin şirkətin xidmət səviyyəsinin digər sığorta şirkətlərinə nisbətən daha aşağı olduğunu göstərir. Siyahıda “Paşa Sığorta” ASC isə 1.32 indekslə ikinci sırada qərarlaşıb.
Şikayət indeksi vətəndaşlara sığorta şirkətlərinin xidmət keyfiyyətini müqayisə etməkdə dəstək olmaq məqsədilə hazırlanıb. İndeks sığorta xidmətləri üzrə vətəndaşların məmnuniyyətini ölçmək üçün hazırlanır və iki əsas faktoru nəzərə alır:
1.00-dən aşağı indeks: Xidmət səviyyəsinin digər şirkətlərlə müqayisədə daha yüksək olduğunu göstərir.
1.00-dən yuxarı indeks: Şirkətin xidmət keyfiyyətinin rəqiblərə nisbətən daha aşağı səviyyədə olduğunu göstərir.
.news-tags {
padding-top: 10px;
}
.news-tags span {
display: inline-block;
border: 1px #999 solid;
border-radius: 3px;
padding: 0 10px;
cursor: pointer;
}
.news-tags span:hover {
background-color: #999;
color: #fff;
}
.news-tags span:hover a {
color: #fff;
}
mərkəzi bank
sığorta