Hava yastıqları ümumiyyətlə 20-25 km/saatdan yuxarı sürətlə baş verən toqquşmalarda açılmaq üçün nəzərdə tutulub. Başqa sözlə, daha aşağı sürətlə toqquşma baş verərsə, təhlükəsizlik kəmərləri kifayət qədər qorunma təmin etdiyi üçün təhlükəsizlik yastıqları işə düşmür.

İndex.az xəbər verir ki, hava yastığı sensorları ön və diaqonal toqquşmalarda işə salınacaq avtomobilin ön hissəsində yerləşir. Buna görə də arxadan toqquşma zamanı təhlükəsizlik yastıqları açılmır.

Bilmək faydalıdır ki, hava yastıqları ümumiyyətlə ciddi yan təsirlərdə açılsa da, zərbənin baş verdiyi bucaqdan asılı olaraq yüngül yan təsirlərdə işə salınmayacaq.

Baxmayaraq ki, avtomobilin aşması ciddi nəticələrə səbəb ola biləcək qəzadır, ciddi öndən zərbə olmadıqda, təhlükəsizlik yastıqları hələ də açılmır. Sistemin dizaynına görə hər dəfə yuvarlananda açılması gözlənilmir.

Bu gün bir çox avtomobillərdə təhlükəsizlik yastıqları və təhlükəsizlik kəmərləri bir-birindən müstəqil işləsə də, bəzi avtomobil modellərində təhlükəsizlik kəməri taxılmadıqda təhlükəsizlik yastıqları işə düşməyə bilər.

Qeyd etdiyimiz bəzi avtomobillərdə təhlükəsizlik yastıqlarının açılması çəki prinsipi əsasında işləyir və təhlükəsizlik kəməri belə bağlanmalıdır ki, qəza zamanı təhlükəsizlik yastıqları açılsın.

Bütün açılma şərtləri yerinə yetirildikdə təhlükəsizlik yastıqları işə düşmürsə, avtomobil “qüsurlu mal” sayılır. Bu, istehlakçının əsaslı şəkildə gözləyə biləcəyi faydaları azaldan və ya aradan qaldıran maddi, hüquqi və ya iqtisadi çatışmazlıqları ehtiva edən mallar deməkdir.

Bu vəziyyət həm yeni avtomobillərdə, həm də ikinci əl avtomobillərdə baş verə bilər. Yeni avtomobillərdə istehsalçının qüsuru olduğu halda, ikinci əl avtomobillərdə vəziyyət bir az daha mürəkkəbləşə bilər.

Əgər avtomobilin hava yastığı əvvəllər partlayıbsa, o, hava yastığı olmadan birbaşa satıla bilər və ya orijinalın yerinə daha aşağı keyfiyyətli hava yastığı quraşdırıla bilər.

Satıcılar, idxalçılar, dilerlər və ekspertlər kimi maliyyə mənfəəti naminə təhlükəsizlik yastıqlarının lazımi və təhlükəsiz yoxlanılmasını təmin etməyənlər dələduzluq cinayətinə cəlb oluna bilərlər.

Əlbəttə ki, ilk addım etibarsız şirkətlərdən və ya satıcılardan nəqliyyat vasitələri almamaqdır. Mütəxəssis şirkət nəzərə alınmalı başqa bir vacib meyardır.

Qəza nəticəsində açılmayan təhlükəsizlik yastıqları üçün kompensasiya hüququ avtomobil istehsalçısına, idxalçıya və əvvəlki sahiblərinə qarşı yaranır. Buna görə hüquqşünas işə girir.

İlk növbədə, orta və şiddətli toqquşma zamanı təhlükəsizlik yastıqlarının açılmadığını sübut etmək üçün qəza yerinin fotoşəkilləri çəkilməlidir, avtomobilə dəyən ziyan, açılmaması və digər məlumatlar göstərilməlidir.

Hadisə şahidlərinin əlaqə məlumatlarının əldə edilməsi də işdə faydalı olacaq məsələlər sırasındadır. Hava yastığı və zədələri yoxlanana qədər avtomobil təmir edilməməlidir. Dava uzun bir proses olacağı üçün qəza və xatırladığınız hər şeyi qeyd etmək faydalıdır.

Həm də yadda saxlamalısınız ki, bu tip hallar mürəkkəbdir və hava yastığı istehsalçıları güclü müdafiəyə malik olacaqlar. Ona görə də vəkiliniz vacib detallardan biridir.

Nəticədə, hər bir qəzada təhlükəsizlik yastıqlarının açılmaması təkcə sistemin nasaz olması demək deyil, həm də bir çox əsas səbəblər ola bilər.

Unutmamalı olduğunuz başqa bir məqam da var, o da yalnız təhlükəsizlik kəmərinə güvənmək deyil. Təhlükəsizlik kəmərinin taxılması həmişə əsas qorunma üsullarından biri olsa da, təhlükəsizlik yastıqları ilə istifadə edildikdə maksimum təhlükəsizlik təmin edilir.