AZ

"Access Bank" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

Access Bank

IFRS üzrə Aparıcı Mütəxəssis

Son tarix 27 fev 2025 - Müraciət et

Təsvir

  • Bankın IFRS üzrə aylıq hesabatlarının hazırlanması;
  • Daxili və xarici yoxlamalar zamanı dəstək;
  • Maliyyə hesabatlarının nəzərdən keçirilməsi/yoxlanması zamanı xarici audit tələblərinin yerinə yetirilməsi;
  • Bankın illik və aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanması ilə məşğul olmaq;
  • Bankın struktur bölmələrindən kənar audit sorğularına və məlumat sorğularına cavab olaraq xarici auditə sənədlərin və məlumatların verilməsini əlaqələndirmək;
  • IFRS standartlarına uyğun olaraq illik maliyyə hesabatlarına lazımi düzəlişlər etmək;
  • Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bəzi daxili və SQL hesabatlarından məlumatların toplanması və təhlili;
  • Yeni məlumatlar əldə etmək və hesabat hazırlamaq üçün İT şöbəsi ilə əməkdaşlıq etmək;
  • Bankın Mühasibat Departamenti, eləcə də bankın digər şöbə və bölmələri ilə müsbət və səmərəli əməkdaşlığın təmin edilməsi.

Tələblər

  • Maliyyə, mühasibat uçotu, iqtisadiyyat və ya oxşar sahə üzrə ali təhsil;
  • IFRS üzrə sertifikatlaşdırma üstünlükdür;
  • Mühasibatlıq sahəsində əlavə beynəlxalq sertifikatlar (ACCA, CPA və s.) üstünlükdür;
  • Mühasibatlıq, maliyyə və ya maliyyə hesabatları sahəsində minimum 2-3 illik iş təcrübəsi;
  • IFRS standartları ilə işləmək təcrübəsi;
  • Audit və ya konsaltinq təcrübəsi (məsələn, Big Four şirkətlərində iş təcrübəsi);
  • Yüksək səviyyədə İngilis və Rus dil biliyi;
  • Analitik düşüncə və prolemləri həll etmək bacarığı;
  • Komandada işləmək bacarığı.

Vakansiya haqqında

  • Vakansiya növü Tam ştat

 

Büdcə və Xərclərə Nəzarət Şöbəsinin Rəhbəri

 Son tarix 27 fev 2025 - Müraciət et

Təsvir

  • Əməliyyat xərclərinə nəzarət;
  • Bank ödənişlərinin büdcəyə əsasən təsdiqi;
  • Кiçik tender komitəsində və qərarların qəbul edilməsində iştirak;
  • Biznes kartlarında olan əməliyyatlara nəzarət;
  • Tranzit hesablarda olan əməliyyatlara nəzarət;
  • Xərclərin və məhsulların təhlil edilməsi və optimizasiyası üzrə təkliflərin hazırlanması;
  • Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatların hazırlanması;
  • Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı SQL (verilənlər bazasından) hesabatların yüklənməsi;
  • BR sorğuları əsasında digər şöbələr üçün SQL (verilənlər bazasından) hesabatların yüklənməsi;
  • Hesabatlıq işinin optimizasiyasi və təkmilləşdirilməsi;
  • Tabeçiliyində olan əməkdaşların işinin planlaşdırılması və koordinasiya edilməsi;
  • Bankın Mühasibat Departamenti, eləcə də bankın digər şöbə və bölmələri ilə müsbət və səmərəli əməkdaşlığın təmin edilməsi;
  • Departament Rəhbəri tərəfindən qoyulmuş müvafiq vəzifələrin yerinə yetirilməsi.

Tələblər

  • Maliyyə, İqtisadiyyat, Menecment və ya müvafiq sahədə ali təhsil;
  • Büdcə və maliyyə idarəçiliyi sahəsində ən azı 3-5 il iş təcrübəsi (bank təcrübəsi mütləqdir);
  • İdarəetmə və rəhbərlik təcrübəsi, xüsusən büdcə və xərclərin nəzarətinə dair;
  • Büdcə hazırlığı, xərclərin təhlili və maliyyə planlaması üzrə dərindən biliklər;
  • Müvafiq qanunvericilik və normativ aktlar haqqında məlumat;
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili;
  • Rus və İngilis dillərində səlis danışıq bacarığı;
  • Analitik düşüncə və problemlərin həlli bacarığı;
  • Rəhbərlik və komanda idarəetmə bacarıqları.

Vakansiya haqqında

  • Son tarix mart 3, 2025
  • Vakansiya növü Tam ştat
Seçilən
19
41
fed.az

10Mənbələr