Türkiyə Otelçilər Federasiyasının prezidenti Erkan Yağcı Türkiyədə 70 milyon turistə çatmaq üçün izləniləcək yol xəritəsini açıqlayıb.
“Cebheinfo.az” xəbər verir ki, 2024-cü ildə 60 milyon turist və 60 milyon dollar gəlir gətirən Türkiyə turizm sektoru turist sayını 70 milyona çatdırmaq üçün işlərə başlayıb.
Türkiyə Otelçilər Federasiyasının (TÜROFED) prezidenti Erkan Yağcı 70 milyon turist hədəfinə çatmaq üçün “yol xəritəsi”ni açıqlayıb.
2024-cü il turizm mövsümünü tarixi rekordlarla başa vurduqlarını deyən TÜROFED prezidenti Yağcı qeyd edib ki, “Türkiyə turizm tarixində ilkləri yaşadıq. Biz həmişə Türkiyənin turizm potensialının nə qədər yüksək olduğunu demişik. Biz çox yaxşı bilirik ki, bu rəqəmləri daha da irəli aparmaq üçün infrastrukturumuz və potensialımız var. Mövcud şərtlərlə Türkiyə 2025-ci ildə turist sayını ən azı 5-10 faiz artıracaq. Biz artıq bu siqnalları erkən sifariş satışlarında almağa başlamışıq".
Erkan Yağcı Türkiyənin uzunmüddətli planlamada 70-80 milyon turistə çatma potensialına sahib olduğunu hər platformada dilə gətirdiklərini qeyd edərək bunları söyləyib:
“Bu məqsədə çatmağın yolu yeni bazarlar tapmaq və inkişaf etdirməkdir. Biz bu düsturu İngiltərədə çox uğurla tətbiq etdik. Antalyaya 300 - 500 min ingilis gəlirdi. Milyonları qeyd edəndə “yuxu görürsən” deyənlər də oldu. Lakin istər Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin, istərsə də turizm mütəxəssislərinin səyi və düzgün strategiyası ilə bu rəqəm 1,5 milyona çatıb.
Bizi qane etmədi, işləməyə davam etdik. Bu gün ölkəmizə gələn britaniyalı turistlərin sayı 4,5 milyon nəfərdir. Britaniya bazarı 2025-ci ildə daha da böyüyə bilər.
Bu uğurun arxasında çox əhatəli bir araşdırma var. Təbliğat və planlaşdırma var. İndi mənbə bazarı olan digər ölkələrdə də eyni sistemi sınayacağıq”.
O qeyd edib ki, Fransa və Şimali Amerika bazarları son dərəcə vacibdir:
“Amerikadan Avropaya ciddi turist axını var. Həmin turist axınının bir hissəsini Türkiyəyə yönəltmək mümkündür.
Çin pandemiya ilə turizm səhnəsindən geri çəkildi. 2025-ci ildə yenidən turizm arenasına çıxacaq. Çinin Avropa hərəkatını Türkiyəyə cəlb edə bilərik.
İngiltərədə qazandığımız uğuru niyə burada da qazanmayaq? Bu gün CNN-ə gedin, gündə 3-4 dəfə Türkiyə reklamı var. Bunlar çox vacib tədqiqatlardır”.
O həmçinin qeyd edib ki, “Biz çətin coğrafiyada turizmi inkişaf etdiririk.
Təkcə Antalya Rusiya-Ukrayna müharibəsi səbəbindən 2-2,5 milyon itki ilə üzləşib. Əgər bu müharibə olmasaydı, Antalya 18,5 milyon turist həddini asanlıqla keçəcəkdi.
Əgər bu gün bölgəmizdə müharibələr və gərginlik bitsəydi, hər şey tez düzələrdi. Belə bir mühitdə Türkiyə turizmdə yeni bir sıçrayış edəcək. Çünki turizm sülh şəraitində baş verir”.
Erkan Yağcı İngiltərə turizm bazarında qeydə alınan artımla bağlı aşağıdakı addımların atıldığını açıqladı:
“1. İngilis düsturunun ən böyük uğuru Türkiyə Turizm Təşviq və İnkişaf Agentliyinin (TGA) qurulması ilə başladı.
2. TGA çərçivəsində mənbə bazarı ola biləcək ölkələr bir-bir təyin olundu və ölkə və hətta şəhər bazlı tanıtım strategiyaları yaradılmağa başlandı.
3. Hədəf ölkənin marağına uyğun olaraq tanıtım fəaliyyətləri həyata keçirilib.
4. Hədəf bazarında üstünlük təşkil edən tur operatorları ilə əməliyyatlar təşkil edilib, tətil vərdişləri araşdırılıb və bu meyarlara uyğun olaraq tanıtım, endirim kampaniyaları həyata keçirilib.
5. Böyük Britaniya bazarında əldə edilən uğurdan sonra Fransa, Çin, İtaliya və ABŞ-da oxşar tədqiqatlar başladıldı. Hazırda Çində Kapadokya (Balon turizmi), Fransa və İtaliyada isə Aralıq dənizi turizmi üçün reklam kampaniyaları aparılır”.